Каким должен быть объездной мост в Николаеве.
mlp / 10.02.2011
9 февраля первый заместитель председателя облгосадминистрации Геннадий Николенко в присутствии ведущих ученых ПКП «Укрпроминдустрия», а также первого заместителя начальника Службы автомобильных дорог в Николаевской области Валерия Блошенко подписал «Заявление о намерениях строительства мостового перехода на реке Южный Буг в г. Николаеве, Украина (коррекция раздела ОВОС)».
В оригинале документа, который размещен на сайте Николаевской ОГА указано: 1. «Замовник оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС): Орієнтал Консултантс Ко. Лтд. (12-1, Хонмачі 3-чом, Шибуйя-ку, Токіо, 151-0071, Японія) Oriental Consultants Company Limited (12-1, Honmachi 3chome, Shibuya-ku, Tokyo, 151-0071. Japan; +81-3-6311-7570, Fax: +81-3-6311-8020).
2. Місцезнаходження будівництва: Запроектований об’єкт включає мостову споруду та підходи до неї на автодорозі М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на Таганрог): початок – на правому березі р. П.Буг поблизу с. Весняне, на відмиканні від М-14; закінчення – на лівому березі на примиканні до М-14 після перетину з автомобільною дорогою Р-06 Ульяновка -Миколаїв. Розміщується в межах Миколаївського (на землях Веснянської, Надбузької сільських рад), Новоодеського (на землях Баловненської сільської ради) та Жовтневого (на землях Коларівської сільської ради) районів Миколаївської області, м. Миколаєва, а також – ДЛГ „Миколаївліс” і Міжнародного аеропорту „Миколаїв”. 3. Характеристика діяльності (об’єкта): Нове будівництво мостової споруди орієнтовною довжиною 2 км і автомобільної дороги. Загальна орієнтовна протяжність траси запроектованого об’єкту - 13,2 км. Крім моста передбачається улаштування перехрещень, примикань та "глухих" перетинів у різних рівнях. Категорія за ДБН В.2.2-4:2007 – І з чотирма смугами руху. Екологічний клас за ВБН.В.23-218-007-98 – І. Проектоване будівництво належить до переліку видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку згідно п. 16 постанови КМУ від 27.06.1995 № 554). Транскордонні впливи під час будівництва та експлуатації об’єкту відсутні.
4. Соціально-економічна необхідність проектованої діяльності: - забезпечення існуючих та перспективних потреб місцевого і транзитного проїзду; - поліпшення умов транспортного сполучення у південному регіоні України шляхом збільшення пропускної здатності М-14; - підвищення інвестиційної привабливості Миколаївської області та м. Миколаєва завдяки розвитку транспортної інфраструктури; - розвиток придорожнього сервісу; - забезпечення сучасних рівнів безпеки дорожнього руху; - урахування природоохоронних та санітарних вимог шляхом прийняття проектних рішень, які забезпечують дотримання санітарних нормативів стану населених пунктів та екологічних вимог щодо природних угідь у зоні впливу; - зниження техногенного навантаження на навколишнє середовище м. Миколаєва шляхом розвантаження транспортних потоків, які проходять через центральну частину міста.
5. Потреба в ресурсах при будівництві і експлуатації: Орієнтовні потреби у відведенні землі у постійне та тимчасове використання складають 65 га. Потреби у сировинних, енергетичних, трудових та інших ресурсах визначатимуться проектною документацією.
6. Транспортне забезпечення (при будівництві та експлуатації): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій передбачається по існуючих дорогах; найближча залізнична станція – Баловне.
7. Екологічні та інші обмеження проектованої діяльності за варіантами: екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні, територіальні обмеження згідно "Завдання на розробку проекту будівництва", "Архітектурно-планувального завдання" та вимог чинних нормативно-правових актів. Врахування специфіки впливу на навколишнє середовище згідно вимог ВБН В.23-218-007-98. Дотримання санітарного розриву до першого ешелону житлової забудови для автомобільних доріг І категорії 100 м – згідно ДСП № 173. Відведення земель погодити з усіма землекористувачами на етапі підготовки проектної документації. Відчуження земель у постійне користування для реалізації планованої діяльності виконати до початку будівництва.
8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: - атмосферного повітря – заходи щодо зменшення забруднення викидами; - водойм – запобігання забрудненню стоками дощових і талих вод; - земельних ресурсів і ґрунтів – протиерозійні заходи, раціональне використання території землевідведення, повторне використання родючого ґрунту; - рослинного і тваринного світу – відновлення зелених насаджень.
9. Можливі впливи проектованої діяльності на навколишнє середовище при будівництві: - геологічне середовище: геодинамічні процеси; - клімат та мікроклімат: не передбачається; - повітряне середовище: викиди відпрацьованих газів, шум, вібрація, пил; - водне середовище: забруднення стоками з поверхні дорожнього покриття; - земельні ресурси: відчуження земель у постійне і тимчасове користування; - ґрунти: хімічне забруднення, забруднення будівельними відходами, ерозія; - рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка зелених насаджень, зміни існуючого стану екологічних систем (в межах зони відводу), тимчасове зниження рибопродуктивності, опосередковані впливи (шум, стоки, аерозольні випадіння); - навколишнє соціальне і техногенне середовище: перевлаштування існуючих комунікацій, знесення споруд.
10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження чи безпечного поховання: - будівельні відходи - утилізація або поховання; - побутові відходи - вивезення у відведені місця.
11. Обсяг виконання ОВНС: у повному обсязі згідно вимог ДБН А.2.2-1-2003.
12. Участь громадськості: з проектною документацією можна ознайомитись та подати пропозиції за адресою: Миколаївська обласна державна адміністрація, 54009 м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22; тел. (0512) 37 01 36. Заява про наміри буде оприлюднена у обласних засобах масової інформації. Виконавець ОВНС Директор ВКП "Укрпроміндустрія" К. Г. Лисиченко».
С целью ознакомления общественности с текстом Заявления оно будет обнародовано в газете Николаевского областного совета «Рідне Прибужжя».
После того, как общественность ознакомится с Заявлением, будут проведены общественные слушания, которые заплаированы на вторую половину апреля. О конкретной дате их проведения общественность будет оповещена через СМИ.
Источник: Николаевская ОГА.
|
|