.
С какими вопросами обращаются николаевцы в налоговую?

С какими вопросами обращаются николаевцы в налоговую?

mlp / 03.08.2007

Розгляд звернень громадян державною податковою службою у Миколаївській області за січень - липень 2007 року.

Одним із основних завдань податкових органів є своєчасне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях громадян, виявлення причин, що породжують їх надходження, усунення наявних порушень і недоліків із заявлених питань та вжиття заходів щодо упередження скарг на діяльність податкових органів.

За січень – липень 2007 року до державної податкової служби Миколаївської області надійшло 309 письмових звернень громадян, у тому числі 300 заяв, 6 скарг та 3 інформаційні запити. З початку року надійшли 5 скарг на дії працівників державної податкової служби та одна скарга на дії підприємців. В результаті проведених службових перевірок факти викладені в скаргах на дії податківців не підтвердились, відповіді громадянам надані в установлені терміни. По скарзі щодо ухилення 2-ма підприємцями від сплати податків, в результаті перевірки факти не підтвердились про це в установлені терміни надана відповідь громадянину.

За звітний період надійшло письмових звернень від громадян стосовно контрольно-перевірочної роботи - 99, порядку нарахування податку з доходів фізичних осіб - 67, про оподаткування доходів підприємницької діяльності – 36, пенсійне забезпечення працівників ОДПС – 17, про ПДВ – 6, про присвоєння ідентифікаційних номерів - 12, про плату за землю - 16 по іншим питанням - 56.

З початку 2007 року до податкової служби області надійшло 6 колективних звернень від 77 громадян, 3 повторних письмових звернень та 3 дуплетних звернень.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться особисті прийоми громадян керівництвом облДПА і ДПІ. За січень - липень 2007 року особисто керівниками прийнято 1150 громадян, яким надані відповіді на порушені питання. Згідно затверджених графіків в області організовано проведення виїзних прийомів керівним складом державної податкової служби області - на яких за звітний період 2007 року прийнято 357 громадян.

На особистих прийомах громадяни задавали питання стосовно: порядку нарахування податку з доходів фізичних осіб - 456, оподаткування доходів від підприємницької діяльності - 187, плати за землю - 114, ПДВ - 84, оподаткування прибутку підприємств - 64, податку з власників транспортних засобів – 43, фіксованого сільськогосподарського податку – 38, модернізації ОДПС – 23, реструктуризації податкового боргу – 28, інші питання - 113.

Інформація щодо організації роботи із зверненнями громадян та підсумки такої роботи розміщується на веб-сайті ДПА у Миколаївській області, зокрема розміщено 13 матеріалів, в тому числі розміщено графік особистого прийому громадян посадовими особами ДПА в області, який оновлюється при змінах в керівному складі. Також розміщено з початку року 78 інформаційних матеріалів в друкованих ЗМІ щодо проведеної роботи зі зверненнями громадян.

З метою зменшення кількості звернень та скарг громадян проводиться масово-роз‘яснювальної робота серед громадян, платників податків щодо роз‘яснення їхніх законних прав на звернення. Для них на семінарах висвітлювались питання щодо роботи зі зверненням громадян та відповідна інформація розміщена на інформаційних стендах в податкових органах області. Дані питання з початку року висвітлено на 83 семінарах.

Органами державної податкової служби повною мірою забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення. З цією метою щоквартально в друкованих ЗМІ публікуються графіки особистих прийомів посадовими особами облДПА та ДПІ. Детальна інформація про порядок розгляду письмових звернень, проведення особистих прийомів, адреси податкових органів за якими можливо направити письмові звернення та номери телефонів за якими можливо попередньо записатися на особистий прийом до посадових осіб розміщені в мережі Інтернет на веб-сайті ДПА у Миколаївській області на сторінці “Громадська приймальня” за адресою: www.odpa14.gov.ua

ДПА у Миколаївській області

| | | | - | | | | | |